Известие

Collapse
No announcement yet.

Как работи автоматичния обогатител на 145 1.9ТД

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Как работи автоматичния обогатител на 145 1.9ТД

    Здравейте отново колеги имам един нов въпрос към хората който разбират от дизелаци.

    Въпроса е казан в заглавието и е как рабори автоматичния обогатител на Алфа Ромео 145 1.9 ТД ,четох тук една стара тема и един юзър бе задал същия въпрос но остана без отговор та сега питам и аз.

    На помпата се вижда само едно палче с колелце на него и са място за жило ,но жило няма ,та искам да знам какво е неговото действие щото зима иде и ако има проблем да бъде отстранен.

    Благодаря предварително.

  • #2
    Първоначално публикувано от RokFort Покажи съобщение
    Здравейте отново колеги имам един нов въпрос към хората който разбират от дизелаци.

    Въпроса е казан в заглавието и е как рабори автоматичния обогатител на Алфа Ромео 145 1.9 ТД ,четох тук една стара тема и един юзър бе задал същия въпрос но остана без отговор та сега питам и аз.

    На помпата се вижда само едно палче с колелце на него и са място за жило ,но жило няма ,та искам да знам какво е неговото действие щото зима иде и ако има проблем да бъде отстранен.

    Благодаря предварително.
    Моята също няма жило,но в аутодата пише,че от там се регулират ниските обороти.Миналата зима нямах никакъв проблем с паленето.

    Comment


    • #3
      жилото е 80тина лв...и не знам защо, но и аз нямах...някаква мистика е тва
      156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

      OEM & Ventura Garage
      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

      Comment


      • #4
        т'ва е много съществен въпрос ако някой има идея как действа... при студен старт колата държи ниски обороти а зимата още по-ниски,няма проблем с паленето но е малко кофти интересно как се и регулира
        Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
        sigpic

        Comment


        • #5
          Може да се орегулира от помпата, но тогава като загрее ще държи по-високи....и харчи повечко
          Просто я дръжте вие на 1200-1300об/мин 30сек и проблема е решен...веднъж дневно не е толкова проблем.
          156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

          OEM & Ventura Garage
          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

          Comment


          • #6
            Ако имате autodata погледнете каква информация има там-опитах се да я копирам,но не става.Ниските обороти трябва да са 900+-20 при загрял мотор.На това въпросното лостче има един вертикален винт за реглаж с контра гайка който го дават точно за реглаж на ниските обороти,но освен това прави мотора по-пъргав.Над тези обороти вече мотора почва да харчи-поне моят.
            Last edited by victtorbg; d.m.y г., 01:20.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от victtorbg Покажи съобщение
              Ако имате autodata погледнете каква информация има там-опитах се да я копирам,но не става.Ниските обороти трябва да са 900+-20% при загрял мотор.На това въпросното лостче има един вертикален винт за реглаж с контра гайка който го дават точно за реглаж на ниските обороти,но освен това прави мотора по-пъргав.Над тези обороти вече мотора почва да харчи-поне моят.
              820-940 трябва да са
              156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

              OEM & Ventura Garage
              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от victtorbg Покажи съобщение
                ...Ниските обороти трябва да са 900+-20 при загрял мотор.На това въпросното лостче има един вертикален винт за реглаж с контра гайка който го дават точно за реглаж на ниските обороти,но освен това прави мотора по-пъргав.Над тези обороти вече мотора почва да харчи-поне моят.
                това ясно...интересно ми е какво ще е това жило когато се включи климатика,перката завърти и оборотите на колата падат доста...ако го има това жило и се регулира автоматично(не ми се вярва) е добре дошло
                Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от reptli Покажи съобщение
                  това ясно...интересно ми е какво ще е това жило когато се включи климатика,перката завърти и оборотите на колата падат доста...ако го има това жило и се регулира автоматично(не ми се вярва) е добре дошло
                  Май никой няма такова жило-явно такава е помпата.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от victtorbg Покажи съобщение
                    Май никой няма такова жило-явно такава е помпата.
                    най-вероятно просто е направено за реголиране на оборотите на празен ход и е с такава форма

                    аа някой има ли подобен "проблем" като влючи климата и за перката...така да се усеща
                    Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от reptli Покажи съобщение
                      най-вероятно просто е направено за реголиране на оборотите на празен ход и е с такава форма

                      аа някой има ли подобен "проблем" като влючи климата и за перката...така да се усеща
                      И при мен е така,попринцип е нормално да се усеща климатика и перката при включване,особено климатика много товари мотора.Не му се стряскай.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от victtorbg Покажи съобщение
                        И при мен е така,попринцип е нормално да се усеща климатика и перката при включване,особено климатика много товари мотора.Не му се стряскай.
                        При мен почти не се усеща климатика.Оборотите падат за секунда със около 100 но иначе перките не се усещат!
                        _____________________
                        Alfa Romeo 146 1.9 JTD - EX

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от 455115 Покажи съобщение
                          При мен почти не се усеща климатика.Оборотите падат за секунда със около 100 но иначе перките не се усещат!
                          ти си друга хава

                          иначе аз не му се стряскам,просто веднъж на Горубляне видях че една ТД работеше на клима.Хвърлих един поглед и двигателя беше доста спокоен друг е въпроса дали въобще е бил ефективен
                          Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от reptli Покажи съобщение
                            ти си друга хава

                            иначе аз не му се стряскам,просто веднъж на Горубляне видях че една ТД работеше на клима.Хвърлих един поглед и двигателя беше доста спокоен друг е въпроса дали въобще е бил ефективен
                            То си е нормално на ниски обороти мотора(загрял) да е спокоен при влючена клима,ако твоя тресе и се товари много,не е добре.

                            Comment


                            • #15
                              абе просто оборотите си падат доста от там и двигателя започва да тресе
                              Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X